onsdag 8 januari 2014

Hej igen!

Vet inte var jag skall börja, det blev en lite längre oplanerad paus från skrivandet. Det var verkligen inte meningen. Men för varje dag som gick desto mera drog jag mig från att skriva några rader. Men för att rädda bloggen från döden är jag nu tvungen att ta tag i den. Men vem orka läsa om jul och nyår och allt som hänt där emellan!? Kanske jag bara plockar ihop lite bilder (som ännu ligger oredigerade och orörda i datorn) istället. Vi har också hunnit med systers möhippa senaste helg och jag fick lite semester och husmorsvila i samma veva. I övrigt börjar jag vara trött på allt vad som heter rött, tomtar och julgran. Imorgon ryker allt. Jag är också lika trött på vädret och allt grått, vått och plask. Men nu skall vi inte låta så negativa. Det är ett nytt år, 2014 och det kommer att bli ett bra år skall vi hoppas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad