torsdag 20 mars 2014

Födelsedag

För sex år sedan firade jag min 26:e födelsedag på BB i Vasa med spänning, nervositet och värkar. Den 20.3.2008 kl 05.54 föddes vår första dotter Siri och ett nytt liv började för oss som en liten familj.
Tänk att vi klarat av sex år av föräldraskap och utmaningar av olika slag. Tänk så mycket kärlek och glädje vi fått som belöning. Jag har med åren lärt mig att det sannerligen ligger något i uttrycket "små barn små bekymmer, stora barn stora bekymmer".  I höst väntar nya utmaningar när vi går in i skolvärlden. Men vi tar en dag i taget och hoppas klara de kommande åren lika bra som de sex första. Vi kommer att göra allt som står i vår makt för att ge dig det bästa. Du och Saga är det dyrbaraste och bästa vi har.

GRATTIS på födelsedagen älskade finaste SIRI skrutt
                        

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad