fredag 24 oktober 2014

Trevlig helg på kommande

Den här himlen mötte oss igår morse när vi steg upp. Imorse var det allt annat än lika vackert, det är riktig grått och stormigt. Nu kommer till och med lite snöflingor ner. Eller ner och ner, de yr mest omkring. Vi håller oss mest inomhus idag och försöker plocka iordning huset lite. Imorgon kväll kommer nämligen barnens farfar med familj hit på besök för ett par dagar. Dessutom är också min moster från Danmark hemma några dagar. Tror jag parkerar flickorna vid köksbordet med lite pappersrullar och målfärg medan lillebror sover, så får jag städa i lugn och ro. Målfärg är alltid roligt och funkar i alla lägen med mina klottfior, dessutom är det snart halloween och jag har pyssel för  den helgen på lager.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad