torsdag 20 november 2014

Mörkret och bloggen

Den här tiden på året är ingen bra bloggtid, speciellt inte för bloggar med bilder. Mörkret äter upp oss och det är under de ljusaste timmarna på dagen man borde hinna knäppa några bilder till bloggen. Och som det varit de senaste dagarna har det inte ens varit ljust ett par timmar mitt på dagen utan ett konstant grått väder från morgon till kväll = dåligt fotograferingsväder. Oftast har jag inte heller bloggmodet på mitt på dagen, då är det fullt upp med allt annat. Det är antingen på morgonen när vi lämnat Siri på förskolan, lillebror sover och Saga underhåller sig själv som jag tar mig tid framför datorn med en kaffekopp. Eller som nu efter kl 21 när alla andra i huset sover.
Som bonus på det, en söt Saga i dagsljus. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad