tisdag 13 januari 2015

Hem ljuva hem

Jag undrar hur många bilder jag knäpp av ladan och utsikten över åkrarna sedan vi flyttade upp hit på backen för snart fem(!) år sedan. Varje årstid och varje väderlek finns snart dokumenterad tror jag. Men jag kan inte annat är älska den här platsen. Utsikten över åkrarna och närheten till "naturen", samtidigt som närheten och gångavståndet till centrum. Gångavståndet till skolan och barnens kompisar är också guldvärt. Alla grannarna runt omkring och radhuslängorna nedanför får vi ta som grädde på moset, för det är ju så här vi vill ha det.

2 kommentarer:

  1. Jättefint ställe! Hur långt har ni till skolan?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ca 750 meter har vi från gård till gård. I sommar skall det förhoppningsvis byggas trottoar/gångbana längs med hela vägen. Det om något behövs.

      Radera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad