tisdag 17 februari 2015

Man skall inte ropa Hej del 3, den absolut sista delen i den här följetången!

Sådär ja, även den siste lille mannen i huset föll för samma förkylningsbaciller. Efter två dygn med temperaturer över 39 grader och sömnlösa nätter börjar jag vara en sliten mamma. Jens har rest sig och återvänt till jobbet och Siri är tillbaka i förskolan. Saga ser ut att få sin första feberfria dag hon idag och Signar han är också bättre. Det var då en himla envis flunssa som vi råkat ut för den här gången och av vad jag förstått är vi långt ifrån ensamma. Men nu, nu kan det väl ändå bara bli bättre. Nu skall vi börja ägna oss åt roligare saker, som att planera och fixa inför helgen 4-års kalas. För då tänker vi vara friska och glada!

2 kommentarer:

  1. Å ni är säkert i skick till sportlovet, det är ju tur! ��

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det hoppas jag verkligen. Efter två veckor isolerade ser jag extra mycket fram emot sportlovet.

      Radera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad