tisdag 14 april 2015

Nya spännande utmaningar

Igår var det min sista dag som föräldraledig, 9 månader går snabbt när man har roligt. (Kan säga att de nio månaderna som gravid inte alls gick lika snabbt) Det är dags för mig att återgå till arbetslivet, om än i mindre skala. Men nu har jag vässt upp saxen och jag kommer börja klippa hår igen. Varje lördag och onsdagkväll kommer ni att hitta mig på en salong nära dig. (Ja eller i alla fall om man bor här i trakten) Jag kommer alltså att fortsätta där jag en gång i tiden började. Och det skall bli så roligt. Ser fram emot nya tider och nya utmaningar. Nu får jag både äta kakan och ha den kvar. Jag får jobba med det jag vill och vet att jag är bra på, samtidigt som jag får vara hemma med barnen som jag också vill och vet att jag är bra på också.
Så varmt välkomna både nya och gamla kunder, från den 25.4 hittar ni mig på Gun & Gunillas Hårservice.
(06-2242472 är numret man skall ringa om man vill boka tid)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad