fredag 1 maj 2015

Glada vappen

Vi var bjuda på förlovningsfest vappen till ära och fick några timmar tillsammans, tillsammans utan barn. Jag tror det var andra gången vi tog oss "ut" sedan Signar kom till världen. Så roligt det var och så välbehövligt att "pausa" från föräldraskapet en stund. Även om det för min del bara blev en förfest, för jag tackade för mig och åkte hem till tissenissen när de andra begav sig iväg på dans. (Även om mamma hade skött dem väl och faktiskt fått Signar att somna sist och slutligen utan tissar ;) )
Det är inte varje dag vi två hamnar på bild i den här bloggen, så nu när vi för en gångs skull var både uppklädda och målade (kanske mest jag då som står för den biten men) så kan jag ju bjuda på en liten bild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad