fredag 14 augusti 2015

Pastellkaramell

Den första skolveckan klarades av med bravur. Läxorna till måndag är redan avklarade, både Siris matteläxa och mitt plastande. Det har nog varit en tröttsam första vecka trots allt, stor omställning för samtliga inblandade. Extra skönt med fredag idag och ledig helg, även om det innebär jobb för min del ännu imorgon halva dagen. 
Lekstugan fick lite fix helgen till ära och en ny bokstavsgirlang, min nya favorit. Ibland kan man faktiskt fråga sig om det är jag eller flickorna som använder lekstugan flitigast och vem som är ivrigast. Hur som haver bjuder det i varje fall in till lek alla gånger jag donar och möblerar om på hyllorna.

2 kommentarer:

  1. Vilken fin lekstuga! Var har du köpt glassarna?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! De är beställda på nätet, men nu minns jag inte från vilket ställe. Kan vara lahjakas.fi men är inte säker. Märket är i alla fall LeToyVan och finns säkert lite här och där, googla så hittar du säkert.

      Radera

Lämna gärna en liten hälsning så blir jag glad